Telefoon

085 - 876 9457

Location

François HaverSchmidtwei 2
8914 BC, Leeuwarden

DE BEIER
Volledige digitale marketing take-over

KLANT

De Beier

OPDRACHT

Marketing inrichten met focus op leads

DATUM

2018-present

ONDERDELEN

Branding, Advertising, SEO, Socials, Website Management, Lead Generation

Groei het bedrijf op digitaal

Een zaak zoals deze BMW dealer die ons de kans geeft om te laten wat we kunnen. Natuurlijk grepen we dat met beide handen aan en hebben we een plan opgesteld om binnen een halfjaar te laten zien dat groei op digitaal mogelijk is. Uiteraard gaandeweg pijnpunten aan te tonen in de huidige opzet en aanwijzigingen geven waar er in de toekomst nog meer groei te halen valt.

Wij zorgen dat de Beier online net zo sterk, mooi en professioneel vertegenwoordigd staat als de verkopers en de showroom. Met alle digitale macht en kennis die wij hebben verzameld staan wij bij en zijn tevens die vraagbaak wanneer er weer die ene account manager van dat ene auto platform die weer iets wilt. Wij weten het antwoord of die digitale uitgave wel of niet rendement oplevert.

Wij nemen stress en vraagtekens weg en maken alles simpel. Lekker bezig zijn met waar je sterk in bent en laat het digitale gedeelte aan ons over. Bij de Beier gaan we niet meer weg, daar weten ze het wel.

In cijfers

Een praatje kan iedereen maken maar wanneer het om keiharde feiten gaat willen er soms wel mensen eromheen praten. Wij niet, we talk the talk and walk the walk.

Kanalen optimaliseren, o.a. de primaire trechters voor inkomende leads in een B2C-omgeving. In statistieken: inkomend verkeer verhoogd (67%), bezoekersconversie (108%), hard leads met 72% verhoogd.

– A/B en multivariate tests uitvoeren op website content, landingspagina’s, productpagina’s, sociale media en advertenties om de zoekprestaties en UX te optimaliseren.

– Geïnterpreteerde gegevens verwerken in gemakkelijk leesbare dashboards en visualisaties (excel) voor het nemen van bedrijfsbeslissingen; overbrugging van de kloof tussen marketing en verkoop.

– Kostenreducties (€36.000) weten te realiseren door marketing mix duidelijker in kaart te brengen en af te stemmen op doelgroep(en) met behoud en verhoging van bezoekers.